Mēs jau profesionāli realizējam savu “Tirgziņu Tērzes” podkāstu un piedāvājam sākt arī jums! Izplatot aplādes tādās platformās kā iTunes, Spotify un Google Play, zīmoli var pilnveidot savu zīmola komunikāciju ar kvalitatīvu audio saturu. Zīmolu aplādēm ir īpaša loma, jo tās var iekļaut izglītojošus un izklaidējošus ierakstus, tādējādi palīdzot patērētājiem pieņemt apzinātus lēmumus. Nodrošinām tehniskos risinājumus, konceptu un stratēģijas izveidi!
Ņem vērā, ka 44% Latvijas iedzīvotāju zina, kas ir podkāsts un 23% no aptaujātiem klausās podkāstu. Satura ziņā – lielākā daļa klausās podkāstus, jo tie ir izklaidējoši (52%), daļa vēlas uzzināt jaunumus (39%) un pārējie klausās podkāstus dēļ aicinātiem viesiem (33%). Vairāk par datiem vari uzzināt, klausoties Tirgziņu Tērzes 1. epizodi. [BSMS/Norstat, 2021]